فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

بازی 1503 A.D. - The New World دو سی دی

 

 

بازی 1503 A.D. - The New World دو سی دی 

 

سه سال پیش بازی1602 A.D. در آلمان به موفقیت خوبی دست پیدا کرد اما در امریکا تقریبا نادیده گرفته شد . در "1503 پس از میلاد" سازندگان نزدیک به 100 سال به عقب برگشته اند ! اما این بار با همکاری شرکت معروفEA Games بازی خود را وارد بازار کرده اند .

شما با یک کشتی بازی را شروع می کنید . کشتی ای که دنبال محل مناسبی برای لنگر انداختن و پیاده کردن افراد می گردد . پس از آن شروع به کار کرده و کارها آغاز می شود . این مهاجر نشین کوچک با تلاش و مدیریت خوب به زودی به یکی از شهر های بزرگ قرن شانزدهم تبدیل خواهد شد .

سازندگان از همان فرمول معروف بازی های شهرسازی استفاده کرده اند : ساخت خانه های کوچک مزارع , فروشگاه ها و ... تا شهر به تدریج شکل بگیرد . از این نظر  1503  شبیهCeasar و حتیStrongholdاست . مثلا اگر می خواهید لباس تولید کنید . به یک دامداری , محلی که لباس ها را بدوزد و جایی برای فروش آنها نیاز دارید . حدود 250 نوع ساختمان مختلف در کل بازی وجود دارد . از کارگاه استخراج نمک تا قلعه های غول پیکر !  

 

 

 

 

نقشه های بازی شباهت زیادی به نقشه هایCivilization دارند و در آن هم جزیره و هم خشکی دیده می شود . می توانید در این زمین ها تا جایی که پول دارید ساختمان سازی کنید . همچنین بازی زیاد به وقایع تاریخی توجهی ندارد و سرنوشت تمدن کاملا در دست شماست . شمایید که تصمیم می گیرید با سرزمین های مجاور چه رابطه ای برقرار کنید . تمدن های زیادی هم در بازی وجود دارند : اروپایی ها , بومیان امریکا , آفریقایی ها , آزتک ها و ... . البته نباید دزدان دریایی را فراموش کنیم که تابع هیچ تمدنی نبوده و با حمله به بنادر و غرق کردن کشتی های تجاری روزگار می گذارند . می توانید یک بازی کاملا صلح آمیز داشته باشید و با سایر مناطق تجارت کنید و یا با تجهیز یک لشکر بزرگ اطرافیان را مورد تعدی قرار دهید . بنابراین جنگ در بازی کاملا اختیاری است . همه چیز را با روابط دیپلماتیک می توان اداره کرد . اگر شروع به ساخت ارتش کنید دیگر تمدن ها هم همین کار را شروع می کنند و کشمکش ها شکل می گیرد . 

سربازان مختلفی در نظر گرفته شده تا جنگ هایی جذاب به وجود آید . نیزه داران , تفنگداران و توپ ها همه جز نیروی نظامی ارتش شما به حساب می آیند . در مجموع 14 نوع نیروی نظامی در بازی دیده می شود . البته جنگ ها ممکن است در دریا هم اتفاق بیفتد .

هنگام زوم کردن در صحنه ها جزئیات متعددی را می توان مشاهده نمود . البته بهتر است همیشه از فاصله مناسب بازی را هدایت کنید . در نقشه همچنین می توان سرزمین های توندرا , صحرا ها و جنگل ها را تشخیص داد .

بازی سناریو های تک نفره متعددی را شامل می شود که البته این غیر ازCampaign های طولانی است . از طریق اینترنت هم می توانید بصورت 2 تا 4 نفره این بازی را انجام دهید .  

این بار بازی ( برخلاف 1602 ) به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . در نظرخواهی این بازی امتیاز 72 ( از 100 ) را به خود به خود اختصاص داده است .

برای اجرای بازی حداقل امکانات مورد نیاز بدین شرح است :

پنتیوم 500 مگاهرتز , 128 مگابایت RAM , هر یک از نسخه های ویندوز , دایرکت ایکس 8.1  و کارت گرافیک 16 مگابایت .

 

 

 

 

                                             35,000ریال 

 

 

 

برای دیدن بانک سی دی های بازی کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد