فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

بازی شرک 2SHREKیک سی دی

 

 

بازی شرک 2SHREKیک سی دی 

 

بازی شرک2یک سی دی ((شرک)) (SHREK) یکی از شخصیت های محبوب انیمیشن معاصر سینمای جهان است. موفقیت غافلگیرکننده بازی شرک، سازندگان آن را برآن داشت تا دنباله ای براین انیمیشن بسازند و بدینسان شرک 2 شکل گرفت . شرک 2 به تازگی درسینماهای جهان به اکران درآمده است. این غول سبز و دوستش خر وراج نه تنها کودکان و نوجوانان بلکه همه مردم را جذب خود کرده اند. بازی (شرک2) دقیقا از جایی شروع می شود که در (شرک1) به پایان رسید،  

 

 

 

 

یعنی ((شرک)) و ((فیونا)) تصمیم می گیرند که به ماه عسل بروند و بازی ما را به سرزمین ((فارفاراوی – یعنی سرزمین بسیار بسیار دور)) می برد. ((شرک و فیونا)) به ((فارفاراوی)) می روند تا خبر خوشحال کننده ی ازدواج شان را به پدر و مادر ((فیونا)) که شاه و ملکه ی آن سرزمین بودند بدهند. اما وقتی همه می فهمند که ((فیونا)) با یک دیو ازدواج کرده است بسیار ناراحت می شوند و در این میان((پرنس چارمنیگ)) که قرار بود او طلسم ((فیونا)) را بشکند بیش از همه ناراحت می شود. در ضمن در این فیلم با ((مادر افسانه ای)) اسرارآمیز و با به نام ((اپل پویزن)) ((سیب مسموم)) آشنا می شویم که در این ((بار)) گربه ای چکمه پوش رفت آمد می کند و این گربه شکارچی دیو است و اجیر می شود تا شرک را از میان ببرد.  

 

 

 طرفداران شخصیت محبوب شرک این بار به همراه او و دوستانش بر بالهای خیال انگیز داستانهای رویائی پری زیبایی سوار خواهند بود . رویایی که آنها را به قلب ماجرایی پرحادثه و جذاب خواهد کشید .  

 

 

 در این بازی علاوه بر امکان بازی گروهی تحت شبکه ، بازیکن می تواند در طول بازی به میل خود شرک یا یکی از دوستانش را انتخاب کرده و از توانائیهای منحصر بفرد هر کدام از آنها برای حل معماها و مبارزه با دشمنان فوق العاده خطرناک استفاده کند. و . . . 

 

 

                                              30,000ریال 

 

 

برای دیدن بانک بازی ها کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد