فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

بازی Prince of Persia : The Sands of Time دو سی دی

 

 

بازی Prince of Persia : The Sands of Time دو سی دی شاهزاده پارسی بار دیگر شمشیر به دست گرفته است تا با دشمنان خود به مجادله بپردازد. او از توانایی ها و ویژگی های منحصر بفرد خود استفاده می کند و شجاعانه می جنگد ولی هیچ راه بازگشتی ندارد. آیا شاهزاده خواهد توانست خود را از مخمصه ای که در آن گرفتار شده است نجات بدهد؟

توسعه دهنده : ـ Ubisoft Montreal ▪ ناشر : ـ Ubisoft ▪ سبک : ـ اکشن ▪ تاریخ انتشار : ـ ۲۰۰۴/۱۰/۲۹ ▪ سیستم مورد نیاز : پنتیوم III ، ویندوز ۹۸ و بالاتر ، ۲۵۶ مگابایت رم ، ۶۴ مگابایت کارت گرافیک ، ۱.۵ گیگابایت فضای خالی ▪ سیستم پیشنهادی : ـ پنتیوم IV ، ـ ویندوز ۹۸ و بالاتر ، ـ ۵۱۲ مگابایت رم ، ـ ۱۲۸ مگابایت کارت گرافیک ، ـ ۱.۵ گیگابایت فضای خالی داستان این قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع می پیوندد و شاهزاده ما به سرزمین مادری خود بابل برگشته است. 

 

 اما هیچ چیز آنطور که باید ، پیش نمی رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشکلات بسیاری برای او پیش می آید او تحت تعقیب موجودی به نام Dahaka می باشد و جز یک راه ، چاره ای دیگر برای خود نمی بیند ! او راهی جز رفتن به جزیره زمان که در آن Hourglass of Time ساخته شده است ندارد به همین علت به همراه سپاهیان خود به وسیله کشتی ، رهسپار جزیره زمان می شود تا با رفتن به گذشته از ساخته شدن Sands of Time جلوگیری کند. بدین ترتیب قادر خواهد بود از وقوع اتفاقات نامطلوب در قصر مهاراجه جلوگیری کرده و Dahaka خدای زمان دیگر به دنبال نابودی او نخواهد بود ، اما در نزدیکی های جزیره مورد تهاجم عده ای قرار می گیرد و بعد از برخوردهایی که در دموی آغازین مشاهده خواهید کرد ، کشتی و همراهانش نابود شده و شاهزاده به تنهایی وارد جزیره می شود.   

بازی در همان اواسط جنگ با افراد کشتی مهاجم آغاز شده و شما در نقش شاهزاده بازی را آغاز خواهید نمود. شاهزاده به دلیل گشودن شن های زمان محکوم به نیستی و مرگ است ... آیا شاهزاده خواهد توانست از این مخمصه جان سالم به در برده و همه چیز را به حالت عادی بازگرداند ! آیا خواهد توانست از شر Dahaka نجات یافته و او را نابود سازد ؟ آیا او خواهد توانست سرنوشت خود را تغییر دهد ؟ پاسخ همه این سوالات را در ادامه بازی دریافت خواهید گرفت. ▪ Prince of Persia ۱۹۸۹ : در حالی که همگان در این سال ها یگانه دستگاه بازی موفق را آمیگا ۵۰۰ می دانستند و افراد معدودی صاحب رایانه بودند ، این بازی برای آمیگا و کامیپیوترهای شخصی آن زمان روانه بازار شد. نسخه آمیگای این بازی از گرافیک ، کنترل و نرمش حرکات بالاتری از نسخه رایانه آن برخوردار بود . داستان بازی در مورد شاهزاده ای پارسی می گذشت که به زندان افتاده و قصد رهایی از زندان را داشت. این بازی که اولین پروژه جدی فردی جوان به نام Jordan Mechner بود مورد استقبال بالایی قرار گرفت و در آن دوران حدود بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت. این بازی حالتی ماجراجویانه داشت و در طول بازی با معماهای زیادی مواجه می شدید. ▪ Prince of Persia ۲ The Shadow & The Flame ۱۹۹۳ : بعد از آنکه نسخه نخستین مورد استقبال بسیار بالایی قرار گرفت ، سازندگان نسخه دوم آن را چهار سال بعد در اختیار علاقه مندان قرار دادند هرچند که گرافیک بازی از پیشرفت قابل ملاحظه و چشمگیری برخوردار بود و محیط اطراف از تنوع بیشتری بهره می برد ، اما بر خلاف فروش بسیار بالا نتوانست رضایت طرفدارانش را جلب کند و به عقیده بسیاری از کارشناسان و بازیکنان هرچه قدر که موارد مختلف در این نسخه پیشرفت کرده بود اما هیجان حاکم بر آن افت کرده و به هیچ عنوان قابل مقایسه با نسخه اولیه نبود. ▪ Prince of Persia ۳D ۱۹۹۹ : در این سال ها بازی های سه بعدی شدیدا مورد استقبال عموم قرار گرفته بود و در واقع نسل جدیدی از بازی ها در اواخر دهه نود عرضه شده بود که در این بین بازی پرطرفدار Prince of Persia نیز از این رویه پیروی کرده بود و نسخه جدید را با محیطی سه بعدی در اختیار علاقه مندان قرار داد. هرچند که بازی از گرافیک بالا و خوبی بهره می برد اما این بار در کنترل مشکلات متعدد و فراوانی وجود داشت که عملا انگیزه و رغبت بازیکنان را برای ادامه از بین می برد و همه امیدها و انتظارهایی که از این بازی می رفت ، نقش بر آب شد. ▪ Prince of Persia The Sands of Time ۲۰۰۳ : این نسخه را می توان زنده شدن یک افسانه در دنیای بازی ها دانست. همانقدر که نسخه نخستین Prince of Persia سراسر نوآوری ، زیبایی و هیجان را همراه خود داشت ،  

 این نسخه از بازی همچون جد خود مورد استقبال بسیاری از طرفداران بازی های رایانه و کنسول قرار گرفت و از ارزش بسیار بالایی برخوردار شد. به طور قطع اولین نکته ای که در آغاز بازی متوجه آن خواهید شد محیطی کاملا متفاوت با نسخه قبل می باشد و در اکثر بخش ها ، وقایع حاکم بر بازی در مکان های تاریک به وقوع می پیوندد. هدف کمپانی سازنده نیز چیزی جز القای این محیط به بازیکن نبوده و در به ثمر رساندن هدف خود هرچند دارای مشکلاتی بوده اند اما می توان گفت که به خوبی کار خود را به انجام رسانده اند. یکی از نکات دیگری که در ادامه جلب توجه می کند رخ دادن وقایع بازی در بین دو زمان گذشته و حال می باشد که دایما شما در بین این دو زمان در حال رفت و برگشت خواهید بود. اگر در زمان حال قصر به صورت یک خرابه در آمده و رفتن به بعضی از نقاط آن غیرممکن باشد در زمان گذشته قصر شکلی کاملا زیبا دارد و هیچ خرابه ای در آن دیده نمی شود و شما قادر هستید تا به اکثر نقاط آن بروید اما به دلایلی دایما بین این دو زمان در حال رفت و آمد خواهید بود. بخش موفق دیگر افزوده شده به بازی را میتوان در حرکات و تکنیک هایی که شاهزاده از خود به نمایش در می آورد دانست. در این نسخه شاهد وجود حرکات ترکیبی مختلفی خواهیم بود. اگر شاهزاده در نسخه قبل قادر به انجام چند حرکت از خود بود در این نسخه شاهد انجام دهها حرکت مختلف از او هستیم. اکثر این حرکات بوسیله دو سلاح که در اختیار دارد انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که در طول بازی همواره شمشیری ثابت را در اختیار دارید که قادر به تعویض آن نیستید اما سلاح دیگر را می توانید تعویض کنید و حتی به سوی دشمنان پرتاب کنید البته باید گفت که سلاح دیگر بعد از چند بار استفاده از کار افتاده و غیر قابل استفاده می شود. در مورد سلاح دوم قابل تعویض بهتر است به این نکته نیز اشاره کنم که الزاما شمشیر نبوده و سلاح های دیگری از قبیل خنجر ، تبر و ... نیز برای استفاده موجود می باشند و وجود این اسلحه های مختلف و متنوع یکی دیگر از نقاط قوت بازی به شمار می رود. از جمله حرکات شاهزاده نیز می توان به دو نیم کردن دشمنان ، بریدن سر آنان ، گرفتن سلاح دشمنان در حین مبارزه ، چرخش ۳۶۰ درجه با استفاده از ستون ها و کشتن بیش از سه دشمن با انجام این چرخش و بسیاری از حرکات دیگر که هریک تاثیر بسزایی در مبارزه شما و نابودی دشمنان خواهند داشت ، اشاره کرد. دشمنان شما نیز از تنوع بالایی بهره مند هستند و با دشمنانی بسیار سرسخت در طول بازی مواجه خواهید شد و نابود کردن هریک از آنان نیازمند به کار بردن تکنیک و حرکتی ویژه می باشد. هوش مصنوعی نیز بسته به درجه سختی بازی شما را به دردسر انداخته و در مجموع می توان گفت که در سطح موفق و خوبی قرار دارد. در مورد حرکات ویژه ای که شاهزاده انجام می دهد می توان به توانایی Recall کردن اشاره کرد.   

بدین صورت که در طول بازی و در صورتی که در حین انجام بازی مرتکب اشتباهی بشوید و یا آنکه بمیرید قادر به عقب برگرداندن زمان می باشید. ویژگی دیگر بازی را می توان در توانایی کند کردن زمان دانست بدین گونه که همه دشمنان و وسایلی که در اطراف شما قرار دارند کند شده ولی شما قادر هستید به سرعت حرکت کنید. در مجموع این توانایی ها در ادامه بازی و با پیشرفت هایی که در مراحل انجام می دهید در اختیار شما قرار می گیرد. لازم به ذکر است که همچون نسخه قبل شاهزاده از حرکاتی همچون حرکت بر روی دیوار و رفتن به سمتی دیگر بهره می برد. یکی از مهمترین عناصر بازیهای این سبک کنترل راحت و بدون مشکل شخصیت می باشد که در نسخه قبل در بین بازی های هم سبک خود می توان گفت که از بهترین کنترل بهره می برد 

 

                                      35,000ریال 

 

 

برای دیدن بانک بازی های شرکت ستایش کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد