فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

بازی تپه خاموش Silent Hill 4 : The Room چهار سی دی

 

 

بازی تپه خاموش Silent Hill 4 : The Room چهار سی دی سری بازیهای Silent Hill در میان کاربران بازیهای ترسناک جایگاه ویژه ای را دارددر سایلنت هیل 4 آیین شیطانی والتر سولیوان برای رسیدن به اعمال خود 21 قربانی نیاز دارد که توسط آنها می تواند تشریفات به وقوع پیوستن اعمال شیطانی خود را بنا سازد. 10 قربانی ابتدا توسط جسم و روح واقعی والتر کشته می شوند و وقتی به نیمه می رسد والتر با قربانی کردن جسم خود یازدهمین قربانی را فدا میکند , ... اما این بار کونامی با انتشار نسخه چهارم این بازی با نام اتاق (The Room) این شرایط را به نفع خودش تغییر داد

 

موضوع بازی در ابتدا خیلی مرموز و عجیب و غریب است . هنری شخصیت اصلی بازی از رختخواب بلند می شود و شما در این حالت کنترل او را از دید اول شخص بر عهده دارید و از اتاق خارج میشوید ، محیط خانه شما بسیار کثیف به نظر میرسد. پس از ورود به سالن متوجه میشوید که درخانه به صورت عجیبی مدفون شده . پس از اندکی گشت و گذار در خانه به یک سر که به نظر در بین دیوار مدفون شده بر می خورید . و روحی شیطانی و ابدی می یابد و به دنبال ادامه مقتولان تا پایان یافتن 21 قربانی لازمه آیینش می پردازد. دنیای بازی سازی همواره در حال پیشرفت و تکاپو در راستای ساخت بازی هایی فراتر از یک سرگرمی است و به جرات می توان گفت شاهکاری همچون مجموعه بازی های سایلنت هیل (Silent Hill) از معدود بازی های بسیار قدرتمند در چند دهه اخیر است. سایلنت هیل از همان نسخه اول سعی در ایجاد نوعی جدید از سبک و داستان پردازی در بازی ها داشت و شیوه جدید و گسترده داستان نویسی و خلق بازی های رمان گونه به همراه بهره گیری از موتور گرافیکی مناسب در کنار موسیقی فوق العاده اش گیم پلی بسیار جذابی را در سبک ترس و وحشت بنا ساخت و شماره های موفقی را در صنعت بازی سازی ارائه داد، به حدی که فیلم سایلنت هیل نیز در سال 2006 اکران شد و قدرت شخصیت پردازی و داستان نویسی خالقانش را به رخ کشید. 

 

 در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بازگشایی نسخه چهارم بازی بپردازیم و در کنار آن به نسخه های پیشین بازی هم اشاره هایی خواهیم داشت. «شخصیت های اصلی» هنری تازند- Henry Townshend ایلین گالوین - Eileen Galvin والتر سولیوان - Walter Sullivan جوزف شریبر - Joseph Schreiber منابع سایلنت هیل 4: سناریوی بازی از کتابی به نام Coin Locker Babies الهام گرفته شده است. در مسیر مترو مسیر هایی با نام خیابان پادشاه (King Street) و خیابان کروننبرگ (Cronenberg Street) وجود دارد که اشاره به Stephen King رمان نویس و David Cronenberg کارگردان فیلم هایی مانند The Fly و Vidwodrome و نویسنده رمان منطقه مرگ The Dead Zone می باشد که داستان بازی از آن ها الهام گرفته است.  

 

در ضمن این بازی از فیلم سلول (The Cell) با بازی جنیفر لوپز نیز تاثیر پذیرفته است. نورپردازی بازی نیز بسیار قوی است و تا حدی نیز باعث کثیف تر جلوه کردن بازی می شود . کنترل بازی نیز مانند گذشته کمی سخت است اما به هیچ وجه ارزشی از قدرت و کیفیت بازی کم نمی کند . صداگذاری بازی مانند گذشته فوق العاده قوی است و نقش بسزایی در بالا بردن هیجان بازی دارد .  

 

 صدای شلیک ها نیز به خوبی شکل گرفته و کاملا شفاف است . بازی از نظر داستانی هم پیشرفت خوبی نسبت به نسخه سوم خود کرده است . در کل باید گفت انتظار چنین بازی خوبی را از مجموعه Silent Hill نداشتیم . 

 

 

                                                      40,000ریال 

 

 

برای دیدن بانک سی دی های بازی شرکت ستایش کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد