فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

بازی -Command conouer یک دی وی دی

 

  

 بازی -Command conouer یک دی وی دی

اگر شما از طرفداران سری بازی های استراتژیک باشید مطمئنا تا کنون نام سری مشهورو معروف Conquer & Commandرا شنیده اید. این سری بازی جزو معروف ترین سری بازی های استراتژی است. تمام نسخه های این سری تماما تخیلی هستند و در اینده رخ میدهد. تنها بازی General است که از این قاعده مستثنی است. انتشار این نسخه را صرفا میتوان به حساب این گذاشت که EA قصد فروش بیشتر را داشته است. خالق این سری بزرگ شرکت سرشناس Weswood است که بدون شک یکی از بزرگترین و پر سابقه ترین شرکت های بازی سازی است که در سبک استراتژی بازی می سازد. این شرکت در پرونده خود نام های بزرگی همچون Red Alert و Tiberisun را دارا است. اما متسفانه در اثر سیاست های استعماری شرکت Ea منحل شد و واقعا جای افسوس دارد که دیگر شرکت با این نام وجود ندارد. اعضای این شرکت پس از انحلال به شرکت بازی سازی Ea Pacicef پیوستند که بعدا بازی جنرال را ساخت. اما پس از چندی اعضای این شرکت نیز جدا شدند و به شرکت های بزرگ بازی سازی دنیا پیوستند.

 

 

 بقیه اعضای این تیم EA LA را تاسیس کردند که بازی ارباب حلقه های استراتژی را ساخت. اکنون بعد از چندی سال از انتشار آخرین نسخه سری C&C، بالاخره Ea تصمیم گرفته است، نسخه جدیدی از بازی را که Tiberium Wars نام دارد را منتشر کند. این بازی اولین بار در نمایشگاه E3 2006 به طور رسمی معرفی شد. البته از قبل نیز خبرهای مبنی بر انتشار این بازی بود. مانند همیشه EA اطلاعات بسیار کمی را فاش کرده است و کاری کرده است که دوستداران این بازی همواره تشنه اطلاعات بیشتر باشند. در مورد تاریخ انتشار این بازی نیز هیچ گونه خبری منتشر نشده است.

داستان Tiberium Wars ادامه همان داستان قدیمی سری Command & Conquer است. ماده ای خطرناک و در عین حال با ارزش به نام Tiber که در گفتار Tiberium خوانده میشود، در اثر برخورد یک قطعه شهاب سنگ عظیم در ایتالیا به زمین برخورد کرده است. این ماده با خاصیت رادیو اکتیوی و سرطان زایی که دارد و جهشی که در موجودات زنده زمین ایجاد میکند، گونه های مختلف زیستی را به شدت تهدید میکند. این ماده خطرناک آن قدر ارزشمند است که بر سر آن جنگی عظیم به راه افتاده است. چرا که یک منبع عظیم انرژی سوختی محسوب میشود که کانی های خاک را به خود جذب میکند. مسلما این ماده دور از چشم استعمارگران و کشورهای بزرگ صنعتی قرار نخواهد گرفت. Tiberium خاصیت انتشاری شدیدی دارد و هر آن چه را که با آن برخورد کند به ماده ای عین خودش تبدیل میکند. اکنون نیروهای خوب موسوم به GDI و نیروهای بد موسوم به NOD تلاش شدیدی را برای دست یابی به این ماده ارزشمند آغاز کرده اند. 

داستان این نسخه از بازی در سال 2047 به وقوع می پیوندد. پخش شدن ماده Tiberium هنوز ادامه دارد و نابودی زمین بسیار نزدیک است. جهان به چندین قسمت تقسیم شده است. 30 درصد از زمین از Tiberium پر شده است و به عنوان منطقه قرمز شناخته می شود. 50 درصد از زمین به عنوان منطقه زرد شناخته می شود. NOD ها در این منطقه ساکن شده اند که هنوز به طور کامل، Tiberium به آن نفوذ نکرده است. 20 درصد بقیه زمین مکانی است که کاملا برای زندگی امن است و محل سکونت GDI ها است. GDI هنوز هم در تلاش است تا جلوی انتشار Tiberium را بگیرد و منطقه های زرد را به منطقی های آبی و امن تبدیل کند.  

در مارچ NOD با یک موشک هسته ای پایگاه اصلی GDI، یعنی Philadelphia را از بین می برد. با اینکار قدرت نظامی GDI تضعیف می شود. بعد از شکست در دومین دوره جنگ های Tiberium، در حالی که همه تصور می کردند که NOD دیگر شکست خورده است و از بین خواهد رفت، باز هم این گروه به قدرت رسیده است. اکنون آن ها به عنوان ابر قدرت ها شناخته می شوند و توسط جمعیتی کثیری از زمین حمایت می شوند. با این حال GDI باز هم نیرو های تضعیف شده خود را آماده می کند تا سومین جنگ Tiberium را با NOD شروع کند. آن ها هنوز هم امید برد دارند. 

در این نسخه رهبر گروه NOD، یعنی Kane باز هم بر می گردد. بازگشت او در فیلمی کوتاه به نمایش در آمد. در حالی که همه بر این باورند که او مرده و رسانه ها خبر مرگ او را پخش کرده اند، مشخص می شود که او هنوز هم زنده است. در کمال خوشحالی دوستداران این سری مشخص شد که بازیگر این نقش مثل همیشه Joseph D. Kucan است و شخص دیگری برای شخصیت Kane برگزیده نشده است. با وجود Kane مطمئنا NOD قدرت بسیار زیادی را به دست می آورد. 

 

 

 

اینطور که گفته شده، در Tiberium Wars علاوه بر گروه های همیشگی بازی یعنی NOD و GDI، گروهی بیگانه نیز وارد ماجرا می شود. گروهی که هیچ اطلاعاتی از آن ها پخش نشده است و سازندگان تنها به اعلام اینکه این گروه وجود دارد، بسنده کرده اند. امکان بازی این گروه بعد از اینکه شما بازی را با NOD و GLI به پایان رسید ممکن می شود. آن ها چه نقشی در داستان بازی دارند؟ ممکن است این بیگانگان به قصد به دست آوردن Tiberium وارد جنگ شده باشند. شاید این ماده متعلق به خود آن ها باشد (اگر به یاد داشته باشید قبلا وجود یک سفینه در کنار این ماده فاش شده بود). EA با فاش نکردن هویت گروه سوم کاری کرده است که این گونه سوال ها در ذهن دوستداران سری نقش پیدا کند و آن ها را هر چه مشتاق تر به انجام بازی کند. تا به حال حدس هایی در مورد هویت این نیرو زده شده است. طبق بعضی گفته ها آن ها موجودات فضایی هستند که اولین بار در Command & Conquer: Tiberian Sun دیده شدند. شایعاتی هم مبنی بر این وجود دارد که آن ها انسان هایی هستند که تحت تاثیر ماده Tiberium قرار گرفته اند و با نام Forgotten شناخته می شوند. آن ها نیز در نسخه Tiberian Sun وارد بازی شدند. احتمال دارد که این گروه پایگاه خود را در منطقه قرمز مستقر کرده باشد.

تا به حال اطلاعاتی از قسمت های مختلف بازی فاش شده است که چندان کامل هم نیستند. وسایل متحرک ساختمان سازی در این نسخه دوباره در بازی وجود دارند. صحنه های فیلم برداری شده نیز مانند قدیم در بازی وجود دارند. این موضوع واقعا خوشحال کننده است. اینطور که گفته شده در این نسخه هوش مصنوعی بسیار بهتر شده است و اصلا با قبل قابل مقایسه نیست. قسمت Campaign بازی نیز بسیار کامل تر و زیبا تر طراحی شده است. گفته شده که قسمت چند نفره نیز در این نسخه بسیار هیجان انگیز است و از قابلیت "صحبت کردن در بازی" برخوردار است. تا به حال لیستی از یگان ها و واحد های موجود در بازی ارائه شده است که نشان از گوناگونی و تنوع بسیار آن ها دارد. طبق گفته سازندگان این لیست هنوز هم کامل نیست و یگان ها و واحد های بیشتری در بازی وجود دارند.

در مجموع یگان های موجود در بازی به چند دسته تقسیم می شوند که شامل نیرو های پیاده نظام، هوایی، دریایی و زمینی می شوند. یگان و واحد های GDI بیشتر امروزی هستند. سربازان آن ها به خوبی تعلیم دیده اند و به تجهیزات و سلاح های قوی ای مجهز شده اند. نیرو های آن ها بیشتر به درد NOD دارای نیرو های متنوع تری نسبت به GDI است. در واقع NOD ترکیبی از نیرو های ارزان و گرانقیمت را در خود گنجانده است. یگان ها و واحد های NOD از نظر نوع تاکتیک نیز بسیار متنوع اند و خوشبختانه از سلاح های پیشرفته ای هم برخوردارند. بنابراین مطمئنا خطرناک تر و مرگ بار تر از GDI هستند.

اینطور که گفته شده موتور گرافیکی بازی نسخه ای کاملا اصلاح شده و کامل از SAGE است. SAGE همان موتور گرافیکی است که در بازی General و LOTR:Battle for Middle Earth از آن استفاده شد. پس میتوان انتظار گرافیک نسبتا خوبی از بازی داشت. این موتور در نوع خود قوی است و از قابلیت های خوبی برخوردار است. در طراحی محیط و اجسام از جدیدترین تکنولوژی های گرافیکی استفاده شده است. فیزیک بازی نیز عالی است و تقریبا تمام اجسام فیزیکی طبیعی دارند و قابل تخریب هستند. این نسخه از بازی واقع گرایانه تر از قبل است و بسیار بهتر روی آن کار شده است. خوشبختانه موتور SAGE به قدرت سخت افزاری چندان بالایی هم نیاز ندارد و با سیستم های معمولی نیز به راحتی کنار می آید. 

صداگذاری بازی های استراتژیک معمولا از قدیم حرفی برای گفتن نداشته اند اما در دموی های که با دیدیم صداگذاری خیلی بود. ساخت آهنگ های این نسخه را Frank Klepacki است که آهنگ های تمام نسخه های قبلی این سری به جز General را به عهده داشت. او اکنون یکی از کارمندان تمام وقت EA است. این نسخه از بازی به احتمال زیاد برای 360 نیز عرضه خواهد شد. البته این گفته هنوز توسط شرکت سازنده تائید نشده است. اما این موضوع که سازندگان بازی همان تیمی هستند که Battle For Middle Earth 2 را برای X360 ساختند، مطمئنا باعث اطمینان خاطر بازیکنان می شود. در واقع شاید انتشار Battle For Middle Earth 2 برروی 360 برای تست فروش بازی های استراتژی برروی این کنسول بوده است. متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای بازی مشخص نشده است. در هر صورت باید تا زمان انتشار اطلاعات کامل بازی به مطالب و شایعات گفته شده بسنده کنیم. باید صبر کرد و دید که آیا Tiberium Wars می تواند این سری را دوباره به روز های اوج خود باز گرداند یا خیر. 

25,000ریال

برای دیدن بانک سی دی های شرکت ستایش کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد