فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

فروش پستی وبانک بازی های کامپیوتری جدیدراهنمای بازی کدتقلب

خریدفروش سی دی دی وی دی بازی جدی کدتقلب دانلودگیم

بازی American Conquest یک سی دی

 

  

 بازی American Conquest یک سی دی

اصولا به بازی هایی که شرکت های اروپایی و غیر معروف می سازند نمی توان اعتماد کرد . اما گاهی هم بازی هایی پیدا می شوند که از این قاعده مستثنی می شوند . پیروزی امریکایی ها از این مقوله به شمار می رود . این بازی در زمره بازی های استراتژیکی طبقه بندی می شود . ماجرا مربوط به جنگ هایی است که از سال 1492 تا سال 1842 در سرزمین ناشناخته آمریکا رخ می دهد . جنگ هایی برای بیرون راندن بومی ها , تسلط بر زمین های آمریکا و نبرد ابرقدرت های آن زمان برای گسترش قلمرو خویش . قدرت هایی همچون اسپانیا , بریتانیای کبیر و فرانسه که بر علیه بومی های این قاره ( اینکا , آزتک , مایا و سایر قبایل سرخ پوست ها ) وارد جنگ می شوند . همانند سایر بازی های استراتژیکی American Conquest  امکان بازی در یک نقشه تصادفی ( انتخابی ) یا مراحل از پیش تعریف شده را می دهد . 50 مرحله مختلف در آن پیش بینی شده است که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد . می توانید به عنوان کریستف کلمب به اکتشاف و کشورگشایی در هند جدید بپردازید

. 

 

 

 یا حتی جنگ های استقلالی امریکا را رهبری کنید . در محیط بازی بیش از 100 نوع مختلف ساختمان دیده می شود . این تنوع در افراد نیز به خوبی رعایت شده است . برخلاف سایر بازی های استراتژیکی که حد مشخصی برای جمعیت یک تمدن در نظر می گیرند و اجازه افزایش جمعیت از آن مقدار را نمی دهند این بازی این محدودیت را از میان برداشته و به جای آن قانون پول بیشتر , جمعیت بیشتر را حاکم کرده است . مثلا در بازی Age Of Empire نهایت جمعیت شما به 200 نفر می رسد در حالیکه در American Conquest با کمی تلاش داشتن 3000 نفر امکان پذیر است . همین بالا بودن جمعیت به جنگ های بازی تحرک و هیجان خاصی بخشیده است . وقتی یک ارتش 1000 نفری با یک ارتش مشابه درگبر می شوند صحنه هایی تماشایی پدید می آیند که امتحان آن خالی از لطف نیست . این جاست که دشواری کار یک فرمانده نظامی به خوبی مشخص می شود !

دیگر تفاوت آن با بازی های معمول استراتژیکی این است که ساختمان مرکزی شما Town Centre نیست بلکه یک دژ یا به بیان ساده تر یک قلعه است که حتی می تواند در برابر دشمنان از خود دفاع کرده و فتح هر قلعه ای نقشی بسیار بزرگ در تضعیف دشمن بر عهده دارد .  

 

 

نیروهای نظامی مورد استفاده در بازی همه از تاریخ واقعی به امانت گرفته شده اند . تفنگداران از فاصله دور دشمن را هدف قرار داده و از فواصل نزدیک با سر نیزه به کشتار می پردازند . سواره نظام هم با سرعت به خط مقدم دشمن حمله کرده و راه را برای پیاده نظام می گشاید .  یکی از ویژگی های بسیار خوب بازی امکان سازماندهی مطلوب لشکر حتی در مقیاس های چند صد نفری است . هر گروه از سربازان می توانند به کمک یک افسر و یک طبل زن آرایش نظامی پیدا کرده و در قالب یک واحد لشکری عمل کنند . 

ساختمان ها در بازی نقش مهمی بر عهده دارند . هر ساختمانی قادر است تعداد محدودی از افراد نظامی و یا کارگر را در خود جای دهد . ساختمان های حاوی نظامیان در هنگام حمله دشمن به عنوان یک پایگاه برای دفاع به حساب آمده و سربازان از درون ساختمان به سمت بیرون تیراندازی می کنند . هنگام مواجهه با یک ساختمان بیگانه یا متعلق به دشمن یا می توانید آن را نابود کنید ( که البته احمقانه است ! ) یا آن را فتح کنید . برای فتح کردن می بایست افراد خود را به درون ساختمان فرستاده تا ضمن کشتن نفرات دشمن در داخل ساختمان کنترل آن را بدست گیرند .  

یک نکته جالب دیگر در بازی این است که باید همواره  مراقب باشید  ذخایر غذا یا طلای شما تمام نشود . چرا که با تمام شدن غذا به تدریج مردم و نظامیان می میرند و با اتمام ذخایر طلا سربازان تمرد کرده و شورش می کنند . مثلا فرض کنید یک لشکر 2000 نفری آماده کرده اید و یک دفعه طلای شما تمام می شود . بقیه اش را نمی گویم ! چون دیگر چیزی از شما باقی نمی ماند .

گرافیک بازی به ویژه در طراحی کشتی ها خوب و قابل قبول است . کشتی ها گرچه آرام حرکت می کنند و بسیار گرانند اما قدرت تخریب و برد بسیار بالایی دارند . 

ین بازی را شرکت های GSC و CDV با همکاری هم ساخته اند . نسخه بتای آن در سال 2002 و نسخه کامل آن در فوریه 2003 وارد بازار شده است . شرکت GameSpy  به این بازی 80 امتیاز ( از مجموع 100 امتیاز ) را اختصاص داده است .

حداقل امکانات برای اجرای بازی پنتیوم II , 450 مگاهرتزی با RAM , 64 مگابایتی و 1300 مگابایت فضای خالی روی هارد است . اما برای اجرای مناسب این بازی پنتیوم III , 1000 مگاهرتزی و 128 مگابایت RAM پیشنهاد شده است .

 

 

                                        25,000ریال 

 

 

 

برای دیدن بانک سی دی های بازی کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد